Monster


Ska väl inte skylla på nån annan än mig själv att jag rökte idag igen, men det är lättare att skylla på de där nikotinmonstren. Jag var duktig, men det är jag inte längre :(. Jag får ta nya tag, men det känns som ett misslyckande, samtidigt är det fruktansvärt svårt. Konstigt att de tre första dagarna gick så bra, sen har det varit ett helvete, rent ut sagt. Kände att jag inte orkade må så dåligt längre men innerst inne vet jag ju att om jag skulle stå ut att må dåligt några dagar till kanske jag skulle ha lyckats sluta, men jag orkade inte, inte nu. Det kommer att gå bra en dag men för tillfället får jag röka lite.
Fy mig! Mår väl inte bra av att röka heller i längden, jag skäms, men alla rökare vet hur jobbigt det är.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag slutade röka rakt av. Bara att du ger dig fan på det :-).. Hoppas allt är bra med er och att lilla smilla är snäll, här är kattungarna galna!! :-) Kram puss emma

2009-01-21 @ 10:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0