Lite nervös

Har varit lite nervös det senaste dygnet, sovit dåligt inatt. Nu kan jag pusta ut, har varit och tagit bort två födelsemärken, det jag var mest rädd för var ju bedövningen som gör så ont :) men det gick bra, inte behövde jag sy heller, han klippte bara bort dom sen fick jag på ett plåster, det tog mindre än tio minuter. Kan inte förstå att man är orolig för allting när man inte har nåt att oroa sig för.

Idag ska jag få lite gjort hemma har jag bestämt mig för, damsög igår så man kanske skulle ta fram moppen och torka av golven när man ändå är igång. Jag måste vika in tvätt, har hur mycket som helst på tork, det är nog det tråkigaste som finns och plocka ur diskmaskinen kommer efter det :)


Ett mirakel att man kan få med dom på samma bild, men vi har lyckats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0