Ledig hela helgen :)

Vad ska man då hitta på? Ska nog och äta vid Manges föräldrar ikväll, det blir kreolsk gryta. min favotit :), kanske att det blir lite vin oxå, det är smarrigt. Imorgon kanske Mange ska åka till Gävle, vi får väl se hur det blir, jag blir nog iallafall hemma och bara är, det är skönt det oxå.

Igår var jag in på Vero moda och provade 7 par jeans (100 kr styck) kunde ha alla men det ska ju kännas bra oxå, hoppas jag hittar några nya jeans snart som jag tycker om.

Fan vad kallt det har blivit ute igen, tycker att det kan bli vår nu, vill ha värme, så får vi hoppas att hela sommaren blir varm och solig vilket inte är så vanligt.


Kommentarer
Postat av: ullis

Tack för en kanon fin blogg.. hihi...

Duu.. Om du har såå tråkigt ihelgen så du inte har nåt å gö... Så får du gärna jobba för mig.. Ja är gänra ledig.. ha ha..

Kram

2009-01-17 @ 10:27:06
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0