Ledig

Idag var jag ledig för jag jobbade lite längre än vad jag skulle igår, vi får se om jag blir ledig imorgon med, annars ska jag iallafall bara jobba 5,5 timmar.
Har tagit mig en promenad annars har jag inte gjort mycket idag, bara slappat :) det är skönt att göra ingenting ibland.
Vet inte vad vi ska hitta på i helgen, jag kanske går upp till Yvonne och pusslar lite, vi har ju ett 2000-bitar pussel att lägga, har väl kommit en bit på väg men det tråkigaste och svåraste blir alltid kvar till sist, kan hända att det blir nåt glas vitt vin det är ju ändå fredag.
Jag har en sån här så vi får se om jag öppnar den.


Kommentarer
Postat av: Ullis

He he.. Drick vin du..'Det verkar inte bli nå jobb.... haha... kram

2009-01-24 @ 08:50:08
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0