Melodifestival

Ska nu snart iväg och jobba dygn, det känns så långt innan man är där, men sen brukar det gå finfint.

Igår var det melodifestival igen då, var vid Yvonne och Göran (manges föräldrar) och tittade, det slutade med att jag satt själv kvar och tittade :). Har inte ringt och röstat nånting, men jag höll på EMD och Velvet, ett bidrag gick ju iallafall vidare till globen, det var ju bra. På Eurovision songcontest i maj, bär det av till Karlsborg och Malin, Mattias och en liten bebis som då har kommit ut i dagens ljus, det är en tradition vi har och träffas då, förra året var Malin här, vi brukar väl försöka köra vartannat år, det är så kul :), men nytt för i år blir alkoholfritt för Malin ammar ju, men det ska nog bli lika roligt ändå :)

Nej nu lär jag åka, ska in och tanka före jobbet oxå.
Ha en bra dag, det ska jag försöka ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0