Min helg + måndag

I fredags jobbade jag natt och fortsatte på lördagen till 13.00 för jag hade bytt ett skift och jobbade igen då.
På lördagen när jag slutade jobbet var jag och storhandlade så nu har vi fyllt uppp kyl och frys. Sen var jag så trött och slut i kroppen så jag var tvungen att lägga mig en stund, kändes nästan som jag var sjuk, men jag var nog bara väldigt trött.
Strax före 17.00 gick jag, Frida, Tomas och Tuva ner till Haggebadet där det var midvinterblot, det var så fint med eldarna och alla fyrverkerierna, mange var inte med för han var hos en kompis och spelade dator den lilla grisen :).




Tuva äter korv, hon är för go.



Igår tog jag hand om allt skräp som ska sorteras, vi är fruktansvärt dåliga på att köra iväg sånt så det blir en hel det varje gång man får ork attt göra det.
Sen gick jag, Frida och vovvisarna en kall men skön promenad, trodde ett tag att jag skulle frysa rumpan av mig, jag var tvungen att värma vetesäcken när jag kom hem :)

Idag jobbade jag 8.00-14.30 sen gick jag och mötte Mange utanför Toyotacenter för vi skulle in och kika på bilar, men alla som dom hade var tyvärr för dyra, vi ska ju bara ha en extrabil som går billigt, vi får väl se om vi hittar nån.
Åkte senare på kalas hos syster Elin som fyller 22 på torsdag, hade ingen present, har beställt en men den har inte kommit än, tråkigt, men hon fyller ju inte idag iallfall.
Fick hjälpa henne att montera ihop en byrå från Ikea som var skitsnygg, vill ha en sån själv, jag är nog lite underlig men jag tycker att det är roligt att montera möbler :)


Denna var det, hemnes byrå från Ikea

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Fin byrå och söta Tuva =D

2009-02-04 @ 15:21:08
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0