Det var några dar sen...

som jag skrev ett inlägg, förutom utmaningen.
Händer väl inte så mycket, jag är fruktansvärt trött på kylan nu, men vem är inte det.
Har jobbat dygn i helgen och natt inatt så nu är jag långledig hihi.
Idag var jag och kastrerade Smilla, det var så synd om henne, hon "grät" hela vägen till Smedjebacken, tror att det värsta som finns för henne är att åka bil eller att sitta instängd i en bur. Sen skulle hon vara i buren i ett mörkt rum i tre timmar, jag bara hörde hur hon "grät" där inne, men dom sa att hon skadar sig mindre i buren så vi fick hålla oss så vi inte skulle släppa ut henne före, min lilla älskade tjej.



På torsdag ska jag till veterinären igen fast denna gång med Agnes, hon har börjat få kala fläckar på kroppen så det är lika bra att kolla upp vad det är så hon inte blir helt skallig, min stora älskade tjej.



Har hundra saker som borde göras i hemmet, men det är mycket roligare att pyssla, har gjort en födelsedagspresent till Alva som fyller i mars och så har jag tittat på ett avsnitt av Bones, så jag har ju egentligen fullt upp ändå, men kanske att jag tar en runda med dammsugaren, vi får se om jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas det bra me smilla och att allt går bra me agnes på torsdag..

Ha de bra! kram

2009-02-11 @ 09:08:39
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0