Brrr vad kallt det är ute.

Skulle behöva ta mig en promenad, men det är så kallt. Konstigt att man alltid har nåt att skylla på för att slippa röra sig :).
Kanske att man skulle ta fram dansmattan till tv-spelet och rocka loss då får man iallafall röra sig lite + att det är grymt kul oxå, bara att dra ner persiennerna så ingen kan se mig :)

Har haft en mysig helg och alla hjärtans dag med min älskling, det blev god mat och melodifetivalen, vi hade till och med efterrätt mums. Fick en bukett röda rosor av mannen :) Jag älskar dig Mange <3

Idag har vi varit på kalas till Pontus, som egentligen fyllde i lördags, annars har jag sytt en dyna till lilla soffan i hallen och städat lite, ska väl ta fram snabeldraken oxå om jag orkar, vi får se. Nej nu blir det dans :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Mamma ger Yvonne boken du ville låna idag så i eftermiddag finns den hemma hos henne. :)

kram

2009-02-17 @ 09:35:43
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej! Det är fint. du får då till det. om du vill ha kritik: Byt kort på darlingen. Han ser så trött ut. KRRRRAAAAAM mamma

2009-02-18 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0