Shopping i Borlänge

Var i Borlänge igår med Elin och shoppade loss lite :), det blev lite mer än vad jag tänkt mig.




Lite basic kläder fanns det ont av i garderoben :)

Färgskalan blir för det mesta ganska dov, men det är ju iallafall en turkos t-shirt med :)

Nu sitter jag och väntar på att Frida ska komma och hämta mig och sen ska vi hämta Ida vid Stationen, sen bär det av till Sunnansjö där vi ska tillbringa ett dygn hemma hos Jenny och äta gott och dricka gott, ska bli så jäkla kul att träffa tjejorna :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja fyfan idag är de illa, hoppas att de blir bättre mot kvällen

2009-08-30 @ 14:19:04
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Mia

Hihi! Jag köpte nästan exakt lika stövlar jag med i Borlänge! Glömde ge din din tröja som jag hade med mig upp, du får den en annan gång då...

2009-09-01 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0