Fryser!

Fy vad jag fryser, har stått i en het dusch, på med flanellpyjamas, morgonrock och ullstrumpor, tagit en kopp te men det verkar inte som det hjälper, jag fryser ändå. Tänk om man ändå hade ett badkar som man kunde ligga i tills man blir varm i hela kroppen, snart behövs det väl inte, men till hösten SKA jag ha ett badkar.

Idag har jag varit in på stan och fått hjälp med deklaration av vinsten på lägenheten, blev glatt överraskad när det visade att jag skulle få tillbaka lite pengar ändå :). Jag tycker ändå att det är förjävlig att man ska få skatta på en vinst, men det är väl bara att betala skatt och se glad ut.

Var och hämtade Elin och åkte runt och kikade lite på bilar (vill ha en till bil), åkte upp på lyviksberget och shoppade lite eller Elin handlade, jag kikade på saker som jag ska handla och så åt vi mjukglass på hillängen, det var gött men det kunde ha varit lite varmare i luften.

Promenad blev det till kvällen med Frida, en jätteskön promenad upp i skogen som vi gick här om dagen, men vi svängde in på en ny väg och kom rakt på de stora kossorna, tur att dom är instängda :) Frida ville klappa dom men det var ingen av dom som ville bli klappade.


Inga smådjur precis :)



Jag har ju även varit duktig idag och tvättar bilen men den behöver en rejäl avfettning för att den ska bli riktigt ren.                                                                    

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack vad snällt! Ser fram emot att läsa dom igen. :D kram

2009-04-20 @ 22:39:45
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är verkligen tråkigt att man måste betala skatt på vinsten :( Men skönt att du fick lite tillbaka i alla fall :) Jag gissar på att det blir ett badkar till hösten för pengarna? ;)

Tack för en underbar promenad vännen & tack för att du finns där jämt och peppar mig!!! Du är GULDVÄRD!!!

Ses ikväll gumman!

Puss & Kram

2009-04-21 @ 08:38:34
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: mamma

Grattis! Skönt att det blev plus. Du får komma och bada hos mig. Kram

2009-04-21 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0