Äntligen klar!

Nu har jag gjort om i gästrummet, skönt att få det städat igen men jag misstänker att det inte kommer ta så lång tid innan det är kaos :). Jag tror jag är världsbäst på att städa och rensa ETT rum och medans jag håller på med det blir det stökigt i hela huset, vet inte hur jag bär mig åt, en dålig vana.

Idag har jag för övrigt varit till Nisses och lite andra affärer i Smedjebacken med Frida och Tuva, köpte inte så mycket men helt tomhänt blev jag inte :)
Ska väl snart ta en promenad med Frida och hundarna i det vackra vårvädret.


Resultatet i gästrummet.

Fick mig en liten arbetshörna oxå.

Kommentarer
Postat av: mamma

Va mysigt! När får jag komma och sova där?

Kram mamma.

2009-04-07 @ 20:59:28
Postat av: Jenny

Haha, ja de kan nog stämma =) Du kan väl lämna upp de till Frida om du har vägarna förbi ..



Bra de blev föresten =)

2009-04-07 @ 21:49:20
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Frida

Jättefint blev det gumman!!!!

2009-04-08 @ 20:06:39
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Malou

Alva vill sova över hos dig nu. Hon tyckte det såg så mysigt ut. Kram och glad påsk från två påskkärringar

2009-04-09 @ 09:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0