Tisdag :)

Idag har jag varit inne på stan med Frida,vi hann inte så mycket för sen skulle jag på personalmöte. Vi var inne på dollarstore och jysk och kikade lite, synd att lönen inte har kommit in på kontot än så man kunde shoppa lite. Jag får väl ta shoppingen i Ullared sen istället.
Tack Frida för att du orkade vänta när jag var på möte.

Senare tog vi en promenad i det underbara höstvädret, Tuva och hundarna var med oxå. Lilla busungen ville springa ifrån oss, men hon hann inte så långt : )

Har även precis färgat håret, inget chockerande utan som jag alltid ser ut ungefär, men det blir ju lite snyggare utan utväxt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin höstbild du har tagit. Håller med om att vädret är underbart. Har promenerat lite idag, så skönt. Alva o Pontus kommer på em. Kram mamma.

2008-09-25 @ 13:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0