Snö, snö, snö

Vart man än ser är det snö.

Tagen på våran baksida.

Kan hålla med Frida litegrann, det är lite mysigt.
Jag är inte frisk än, vet inte vad det är för virus eller bacill jag har, är trött och hängig hela tiden, så är jag tät i hela huvudet känns det som, och ögonen bara rinner. Fy för förkylning.

Har inte sovit en hel natt sen jag blev sjuk, igår gick jag och la mig ca 23.00 och klockan var ca 03.00 sist jag kollade på den. Klockan 6 väcker Mange mig och säger att han inte kommer till jobbet för han kommer inte upp för backen från våran väg (konstigt, vi har ju sommardäck), han lyckas ta sig tillbaka till huset iallafall och va tvungen att byta däck, sen fick han bege sig till jobbet, kul morgon för min älskling, men jag sa redan förra veckan att det är nog dags för vinterdäck, men han är ju man. Älskar dig Mange.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nej den kommer jag nog inte se.. vet inte vad det är för film, men litar inte riktigt på dig där. =)

Kram

2008-11-01 @ 21:36:24
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0