Jättekul!

Fest i Borlänge igår, det var skitkul. Öl, bål och baileys slank ner i måttliga mängder denna gång, det var skönt att vakna hyfsat pigg på morgonen, lite huvudvärk fick jag ta. Massa singstar och prat blev det på förfesten, tyvärr glömde jag ta med mig kameran (dumma mig) men jag kanske kan få några bilder av dom andra.

När vi skulle gå ut så stänger vi dörren och inser att det regnar ute så Eveline (som vi var hos) skulle springa in och hämta paraply, men dörren var låst och nyckeln låg kvar  i lägenheten, hon hade en sån där dörr som låser när man stänger den. Jaha och där var alla våra grejor, men som tur var så blev vi hämtade på natten av Amandas mamma så vi fick sova där istället, det var ju bra för idag fick vi en frukost som var på hotellnivå med färskt bröd och all pålägg man kan tänka sig, juice och kaffe mums, ska nog försöka få komma till Amanda lite oftare.
Idag kom Evelines svärmor och släppte in oss i lägenheten igen så att vi fick med våra saker hem, Tur att det finns extranycklar : )

Vi skulle gå på hela huset gungar men det var ca en och en halvtimmes kö så det blev Bolange istället. Där dansade vi hela kvällen tills fötterna värkte, dumt att ta stövlar med klack på sig då.
Vi får se om det kommer lite bilder senare.
Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0