Kalas



Idag har jag jobbat förmiddag och sen var jag på P-möte. Efter mötet kom min syster och hämtade mig för hon skulle ha kalas, jag proppade väl i mig av alla godsaker så jag orkade knappt smaka på glasstårtan som hon hade gjort, hon hade även bakat allt annat fikabröd och man måste  ju smaka på alla sorter : ) (Hon är så jäkla bra på att baka)

Har fortfarande lite ont i halsen och nästäppa men det är iallafall bättre, det är jag glad för. Snart börjar Äntligen hemma, tycker att det är så kul med heminredningsprogram, jag kollar nog på de flesta, va kul det skulle va om nån kom hem till mig och gjorde om. Jag tycker att det är kul att fixa i hemmet själv men tyvärr så tycker inte min sambo om det så mycket, det kostar ju och så blir det ju väldigt rörigt när man håller på, så ska man ha tid oxå, men med mitt nya schema som man är nio ledig på så kanske man ska ta och göra nåt åt hemmet.

Lev livet, det går inte i repris

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha.. Så det tycker du att jag ska. =)

2008-11-04 @ 23:32:43
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Malou

Tack så mycket. Jag orkade inte masa mig ner till datorn igår. Du får komma och fika en annan dag. Det blev mycket fikabröd över..Kram Kram från din storasyster

2008-11-05 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0