Helgen

I helgen har jag jobbat fre, lör, sön 7.30-13.00 har gått väldigt bra. Annars har det varit en väldigt lugn helg, lucia på Alvas dagis i fredags, det är så fint när de små barnen sjunger :) vill ha en liten knatte där själv nån dag. På lördagen kom Pontus och sov över här, vi sjöng lite singstar och spelade snowboard på vårat playstation, så skulle jag upp och jobba på söndag så Mange skulle gå upp med Pontus, men han hade gått upp själv och satt sig vid datorn, han är så söt och duktig :). När jag kom hem så blev det lussebullsbak, men Pontus ville inte baka så jag fick rulla katterna själv, det blev 64 st. Ett storbak tycker jag själv.
Har ringt till vårdcentralen idag för att kolla upp mina leverfläckar, har hur många som helst, hoppas att det inte är nåt fel på dom, men man ska väl kolla dom ibland, har tagit bort en förut och jag tycker inte om sprutan, men annars går det bra.
Idag kommer nog två underbara tjejer och hälsar på mig (Frida och Tuva), får se om det blir en promenad eller bara inne och leka lite :)


                   Mange ute och leker i snön hihi

Kommentarer
Postat av: anna (ullis vän)

Hej kikar in här. tänkte höra om du vill hjälpa mig o göra min blogg fin, blev lite avis på ullis=)din e jätte fin oxå, om du har tid o lust? /anna

2008-12-17 @ 10:41:59
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: anna

min msn [email protected]

2008-12-17 @ 17:41:36
Postat av: anna

Hej Va snabb du är =) Tack så jätte jätte mycket, den blev jättefiin!

2008-12-18 @ 08:26:13
Postat av: anna

tack så mycket=) blev jättenöjd, ska bara krångla lite o fråga om du kan byta plats på bilderna?

2008-12-18 @ 10:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0