God morgon alla glada

Ska snart åka och jobba, känner mig hyfsad pigg idag. Igår var jag och köpte lite julklappar, eller iallafall två. Bra att man hittar nåt iallafall.
Köpte även en plastgran på rusta, klädde den igår, lite tidigt kanske men det är mysigt :) Smilla bara älskade granen, eller rättare sagt kulorna (dom är av plast) det gick inte många timmar innan granen låg på golvet och spiran i toppen var trasig, den var ju tyvärr av glas.
Idag på eftermiddan ska jag på luciafirande på Alvas dagis, det är så gulligt att se dom små gå lucia :)

Nej dags att cigga och åka.


Inte den bästa bilden, men visst är det mysigt med gran

Kommentarer
Postat av: ullis

Den var ju jättefin..=)

Hörde nu på em att de är fler som satt upp granen.. hihi..

Själv så väntar jag ett tag till hihi...

Ja skrev till Johanna nu att du är haj på å fixa sidor.. hihi... Nu får du jobb.. asg.

Ses. kram

2008-12-12 @ 14:56:59
URL: http://www.nogg.se/ullegull
Postat av: Frida

Jättefin gran gumman! Hoppas den får stå fram till jul utan fler missöden nu ;) haha Vi klädde våran gran igår :) Kramizar

2008-12-13 @ 10:56:58
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0