Dan före dan före dopparedan

Jaha då var det snart julafton, va mysigt. Är klar med julklapparna och handlat det som jag ska ha med mig till min syster till julbordet, allt är fixat, utom en sak... julstädningen, men vi blir inte hemma på julafton så det kanske inte gör nåt :). Har varit förkyld i helgen, är väl fortfarande förkyld, men jag är inte förvånad för jag blir förkyld vid jul nästan varje år, tråkigt.
Har idag gjort lite julgodis, det är gott men blev inte helt perfekt, men jag är nöjd :)


Mozartkulor, ischoklad och snöbollar MUMS

Om man ska sätta en lukt på julen så luktar den så här

Apelsin och kryddnejlika, det är iallafall mitt tycke :)

Kommentarer
Postat av: carolina

Hejsan!!!

Det låter jätte bra =)...God Jul på er!!!

KramisAR

2008-12-22 @ 22:38:14
URL: http://linaw83.blogg.se/
Postat av: STORAsyster

Ser väldigt smaskigt ut. Ses imorgon på dopparedagen Kramarna

2008-12-23 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0